Τετάρτη, 25 Μαΐου 2011


ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ

αν έρθει η ώρα να φύγω
- γιατί απειλές από παντού
με βρήκαν εδώ και θα χτυπήσουν -
θα κλείσω το μικρό ημερολόγιο
της μικρής ζωής μου

και θα πάω τον ξένο δρόμο,
πολύ σιωπηλός
και χωρίς πικρία.

και μπροστά μου το μηδέν.

αν έρθει η ώρα να φύγω,
θα έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη
στο άλλο μου εγώ,
που με παρέσυρε ως εδώ
με φιλίες και φιλοδοξίες
εδώ που ζούσα μεγάλα
τη μικρή ζωή μου.

κι όλα ίσως νάναι απάτη
ή όραμα μεγθυμένο
σε μεγάλες ιδέες και ιδανικά.

η χαρά υπήρξε η μοναδική χαμένη αλήθεια.

αν έρθει η ώρα να φύγω,
θα είμαι έτοιμος για όποια αναζήτηση.
- ήλιος κι αγάλματα βαθιά μέσα μου -
έτοιμος για κάθε μάχη
κι εκδικητής!



ΑΡΧΗ ΠΟΛΥ

επικάλυψα με σάβανο το παρελθόν.
τύλιξα βαρειά τις ώρες
του ήλιου του καλοκαιριού,
που ήταν να χαρώ ξεδιάνθρωπα μόνος.
σε πέπλα φιλίας
την επιθυμία μου τύλιξα.
πυκνά τα μάτια μου στυλώθηκαν σε σένα,
και είναι αρχή πολύ, αρχή πολύ ακόμα.



Σημείωση
Καθημερινά (ελπίζω) θα αναρτώνται εδώ 2 ποιήματα με θέμα τη σχέση άνδρα προς άνδρα. Το ένα θα τονίζει ή θα περιγράφει νοητά το αίσθημα, το υπέροχο αίσθημα της φιλίας (χωρίς προεκτάσεις σε σαρκική συνάφεια).
Το δεύτερο θα έχει περιεχόμενο πιο προχωρημένο: τον ερωτισμό, τον έρωτα.
Εδώ κι εκεί, θα προστίθεται κι ένα τρίτο ποίημα, πάντα στα πλαίσια του ίδιου θέματος, αλλά χωρίς να εντάσσεται ξεκάθαρα είτε στη φιλία, είτε στον ερωτισμό.

Η παράθεση των ποιημάτων είναι περίπου χρονολογική – από την εφηβεία έως τώρα.

Κατά περίπτωση θα υπάρχουν επεξηγήσεις γύρω από τη γένεση των ποιημάτων, για να ικανοποιηθεί η δικαιολογημένη περιέργεια του αναγνώστη...

Στο πρώτο ποίημα, και παρά την ατμόσφαιρα ήρεμης δύναμης, αποφασιστικότητας και ίσως ανωτερότητας, πρέπει να φτάσουμε στον τελευταίο στίχο για να δούμε την ανατροπή των συναισθημάτων: εκδίκηση!
Το δεύτερο ποίημα μάς προετοιμάζει για πολλά ακόμα ερωτικά δρώμενα.

1 σχόλιο:

  1. Θα είναι η πικρία του τέλους ...

    Αρχή.. η προδιάθεση για τα πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή