Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011


ΕΚΤΟΣ ΑΝ...

ακόνισα τα μολύβια μου και τα δόντια μου.
δηκτικοί, καυτοί, ανελέητοι στίχοι
για να κρύψω την ταραχή μου.
ακόνισα τα μολύβια μου και τα δόντια μου.

αλλά ήδη παραδόθηκα!
ήλιος το πρόσωπό σου ηδονοφόρο,
το γέλιο που στοργή καλεί
κι ανοιχτόκαρδα φερσίματα.
πόσο μακριά, πόσο μακριά η εκδικητική μανία,
ο χωρίς λόγο θυμός!

εκτός
εκτός αν
εκτός αν πάλι χαμένος έπαιξα
στης απατηλής σου φιλίας το παιχνίδι.



ΕΝΑΥΣΜΑ

φτάσαμε στην πηγή
προσκυνήσαμε την πηγή
ξεδιψάσαμε στην πηγή.
ηδονοστάλιστο το νερό στα χείλη μας,
κι η πηγή, η πηγή να τρέχει σαν το νου,
να προτρέχει:
βαθύσκια μέρη κάλεσμα γύρω μας.
γύρω από το γέλιο του νερού
τα βλέμματά μας δεν γελούσαν πια.
εντατικά ακούμε το νερό να τρέχει
την καρδιά μας να τρέχει
το αίμα μας να ρέει ορθά

κάτω από την πρώτη αφή των χεριών.




Σημείωση
Καθημερινά αναρτώνται εδώ 2 ποιήματα με θέμα τη σχέση άνδρα προς άνδρα.
Το ένα θα τονίζει το υπέροχο αίσθημα της φιλίας (χωρίς προεκτάσεις σε σαρκική συνάφεια).
Το δεύτερο θα έχει περιεχόμενο πιο προχωρημένο: τον ερωτισμό, τον έρωτα, ενδεχομένως την ποθούμενη ολοκλήρωση.

Η παράθεση των ποιημάτων είναι περίπου χρονολογική – από την εφηβεία έως τώρα.

Σήμερα
Στο ποίημα «εκτός αν» παραμένει διάχυτη η ομηρία του ενός από τους δύο φίλους. Ομηρία, γιατί η φιλία τους είναι απατηλή. Αυτό γίνεται αντιληπτό, αλλά πάλι ο ένας καταφέρνει να ξεγελάσει τον άλλον. Φιλία είναι αυτή;
«Έναυσμα», ένα ποίημα-προοίμιο της συνουσίας...




Looking for the 9 gothic/underground poems in English ?
Go to the pages of 8, 9 and 10 June 2011.

1 σχόλιο: