Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011


ΦΙΛΙΑΣ ΝΑΟΣ

ο λόγος ανίσχυρος,
η θέληση ανίσχυρη.
όλο μου το είναι ανίσχυρος ικέτης
σε ναό αργολικό.

φιλία
σαν των αρχαίων θεών την ιερή εστία
ιερή,
ακατάκτητη.

ποιό ποίημα χωράει την αδυναμία μου αυτή;

τ’ όνομά σου ψέλλισα
και είναι σα ν’ αναβλύζει
- προς ποιόν άγνωστο θεό; -
μια προσευχή.



ΑΚΡΑΤΗΤΑ

θυμάρι ζωηρό οι αιθήσεις μου.
τραγουδάω το σώμα σου τέλειο
και η καρδιά μου διαρρηχτικά χτυπάει.
όλη η πλαγιά διατυμπανίζει άνοιξη!
όλη η πλαγιά.

βοή θαλασσινή οι αισθήσεις μου.
τον ώμο σου αγγίζω
με δάχτυλα ηλιόστικτα,
κι εργώδης η ηδονή μου γίνεται
προσήλωση οδυνηρά πυκνή
στο στόμα και στα μάτια σου.
τον ώμο σου αγγίζω.

ήλιος μεσημεριού οι αισθήσεις μας.
ήπια το σώμα σου, χρυσό σκαλιστό κύπελλο, ξέχειλο.
νεμήθηκες όλο μου το είναι ακόρεστα
κι έμεινε η άμμος καθαρή
σαν την αυγή του πρώτου ανθρώπου,
μια αγκαλιά.
ακράτητα ηδονικά νεμηθήκαμε
ο ένας τον άλλον
στο ακέραιο.




Σημείωση
Καθημερινά αναρτώνται εδώ 2 ποιήματα με θέμα τη σχέση άνδρα προς άνδρα.
Το ένα θα τονίζει το υπέροχο αίσθημα της φιλίας (χωρίς προεκτάσεις σε σαρκική συνάφεια).
Το δεύτερο θα έχει περιεχόμενο πιο προχωρημένο: τον ερωτισμό, τον έρωτα, ενδεχομένως την ποθούμενη ολοκλήρωση.

Η παράθεση των ποιημάτων είναι περίπου χρονολογική – από την εφηβεία έως τώρα.

Σήμερα
Στο ποίημα αυτό της φιλίας «φιλίας ναός» το αίσθημα της φιλίας είναι τόσο ολοκληρωτικό, που το ποιητής φτάνει στο σημείο να ικετεύει, να προσεύχεται, σχεδόν να προσεύχεται...
Στο ποίημα «ακράτητο» το ερωτικό στοιχείο είναι παγκυρίαρχο.




Looking for the 9 gothic/underground poems in English ?
Go to the pages of 8, 9 and 10 June 2011.

1 σχόλιο:

  1. Φιλία.. τόσο μοναδική... σαν προσευχή..

    Έρωτας που κλείνει με μια αγκαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή