Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ποιήματα 2011 - τα ποιήματα της συμβίωσης (8)


ΣΕΜΝΟΣ

προκλητικά γυμνός, κατάγυμνος μου έρχεσαι,
και προσφορά πειθήνια κάθε πτυχή του κορμιού σου
σε πεινασμένα χέρια, στη γλώσσα μου αξεδίψαστη,
στο εκρηκτικό το πέος.
σε κανένα βωμό προσφορά δεν έγινε πιο ευμενώς
απ τους θεούς δεκτή!

κι αργότερα, στην πανήσυχη νύχτα,
ναί, σε είδα να ξεφύγεις από την αγκαλιά μου
τη γυμνή, την κορεσμένη,
με προφυλάξεις άπειρες μην ξυπνήσω,
ή μη στον ύπνο μου το σώμα σου γυρεύω ζεστασιά,
σε είδα να σηκώνεσαι, πελώρια σκιά στις σκιές
στο ημίφως του δωματιού,
και να βάλεις σε κίνηση αργή το εσώρουχο,
πού πρόχειρα από πριν το φύλαξες
το μικρό μικρό εσώρουχο λευκή κηλίδα,
και να ξαπλώσεις πάλι δίπλα μου,
σαν κομμένο στα δυό το σκούρο σώμα:
μυστήριο άλυτο
εξαγνισμένος άγγελος, σύντροφος σεμνός.



Σημείωση
Ο Ξενικός αναρτά εδώ τακτικά τα ποιήματά του, όλα εμπνευσμένα από τον ερωτισμό άνδρα προς άνδρα.
Αυτές τις μέρες αναρτώνται τα νέα ποιήματα του 2011.
Μια χρήσιμη διευκρίνιση για τη δημιουργία αυτού του νέου κύκλου θα βρείτε σε ανάρτηση με ημερομηνία 1η Σεπτεμβρίου 2011.


Για τον ποιητή δεν τελείωσε το καλοκαίρι!
Νέες διακοπές για λίγες μέρες...

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα!!!
    Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να κοιμηθούν χωρίς εσώρουχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή