Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

Ποίηματα 2011 - τα ποιήματα της συμβίωσης (2)


ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

στο λουτρό, παρά τη γύμνια τη διεγερτική
και των δυό, και του νερού το ηδονικά χλιαρό αποκόχλασμα
στο σβέρκο μας,
κοντά σου δεν με δέχτηκες, ούτε άγγιγμα,
παρά το χαμόγελο ενθάρρυνση ή αίνιγμα...
παράμερα σκουπίστηκες
και μ’ άφησες με το φόβο του λάθους,
με το φόβο μιας απόρριψης.
γιατί ;

μπαίνω στο δωμάτιο κι ατέλειωτη η πλάτη σου
έχει απλώσει στο λευκό σεντόνι.
με το πρώτο μου χάδι στον ώμο, κλείνεις τα μάτια.
δάχτυλα και φιλιά τους μύς σου χαίρονται,
αφήνεσαι αφήνεσαι
κι από φωνή σου, ίχνος.
κι όταν αχόρταγα η γλώσσα γεύεται το κοίλο της πλάτης
και, θυσαυρός
τα χείλη μου ανιχνεύουν τη φωλιά σου, ερμητική
τη φωλιά σου, κι αφηνιασμένη μου η γλώσσα εισχωρεί,
αφήνεσαι αφήνεσαι κι ανοίγεσαι,
ανοίγεσαι, απελπισμένος που πιο ανοιχτά δεν
αφήνουν εκτείνομενοι οι μηροί, πιο υποτακτικά,  
ικετευτικά ακόμα πιο πολύ...

και γύρω από τη στύση μου ο δικός σου ακράτητος σπασμός
την ανάσα σου κόβει, τη φωνή σου εκθλίβει,
τα χέρια σου γροθιά στο σεντόνι.
και πιέζω τους μυς των ώμων σου σβόλο καυτό στα χείλη μου,
ο πόνος σου για λίγο, πόνος μου,
που γλύκα ταγμένη προσδοκά.
δικός σου είμαι, ψυχή ανοίγω,
κι απέραντη πια η γλύκα των λαγόνων μου
όλου του κορμιού σου γλύκα εμβολιάζει,
γλύκα, γλύκα απάνθρωπη αναδεύει, καταδονεί...

1 σχόλιο:

  1. Από τα πιο σεξουαλικά ποιήματά σου..
    Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο για αυτό το ποίημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή