Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιήματα 2012 - Ιθάκη (4)



ΦΡΙΚΕΣ
ανέμελο κολύμπι-κατάδυση
σε βράχια φιλικά ριζωμένα βαθιά, σε αχινότοπο.
ω τι πειρασμός να σκύψω το κεφάλι,
να πιώ άπειρα χρώματα, δύτης όλη μέρα να μείνω
σαν ψάρι γυμνός
ελεύθερος!
 
και μαχαιριά η μέδουσα η κόκκινη, ακίνητη, φρικιαστική!
σβώλος υπερδιάστατος, απόκοσμος!
νερό με πνίγει τόσο κοντά της, τινάζομαι,
το πόδι σχίζεται στο βράχο, ο τρόμος μη το πέος μου
από πάνω της σχιστά…
- πέος στυτό στην έπαρση
δύτης να είμαι, σαν ψάρι γυμνός, ελεύθερος!
 
…..
 
το χτυποκάρδι κόπασε, ξεπλύθηκε το αίμα,
ζεστός ο ήλιος, με πειθώ στοργική για έργα παρά θιν’ αλός,
με επίδοση σε ώμους μαυρισμένους,
στην πλάτη μου ατέλειωτη, τα μάτια του ονείρου…
 
«για δες τι έπιασα!»
στην παλάμη του αγοριού, νά την:
θόλος κοίλος η μέδουσα να πάλλει!
αγόρι μαυρισμένο ως μη άλλο,
αγόρι γυμνό, Περσέας έφηβος με λάφυρο μια μέδουσα!
 
«ακίνδυνες είναι», μου εξηγεί.
«σας είδα που τρομάξατε».
κι ακίνδυνος εξ ίσου εγώ, με απόγνωση σκέφτομαι,
καρφωμένος στο βράχο, ανήμπορος
με στύση ένα σώμα ολόκληρο,
μπροστά σε αγόρι τα μισά μου χρόνια…
ανεπίτρεπτο, έτσι να γυρίσω, να ανακάθομαι,
ανοίκειο, με στύση-πρόκληση.
ή,
μήπως;…

 

3 σχόλια:

  1. Σαν δεν ντρέπεσαι..
    μαγιό δεν είχες;
    Με ξενέρωσε λιγάκι η αναφορά του πέους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1) να ντρέπομαι για ένα μέρος του σώματος; όχι.
    2) μαγιώ, όλοι μας έχουμε. δεν είναι απαραίτητηο να το φοράμε πάντα. στο αμέσως επόμενο ποίημα θα βρεις ένα στίχο που προδίδει ότι δεν κάνω - δεν μπορώ να κάνω - γυμνισμό κάθε μέρα και σε όποιο μέρος.
    3) πέος. Ο Ε.Ροίδης κάπου γράφει για τα γεννητικά όργανα ότι τις σωστές ονομασίες τις γνωρίζουν μόνο οι γιατροί, οι παπάδες και οι πόρνες.. Αυτά το δέκατο ένατο αίωνα. Τί θα λέγαμε μέσα στον εικοστό πρώτο;
    4) σε μερικά ποιήματά μου, που ανάρτήθηκαν εδώ, πέρσι, φέος, εμφανίζεται η λέξη "πέος". Δεν διάβασα τίποτα το αρνητικό. Μάλλον φταίω το ό,τι άφησα το ποίημα αναρτημένο χωρίς επεξηγηματικό σχόλιο. Σπάνιο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή