Σχόλιο του Ξενικού για τα 3 "φθινοπωρινά" ποιήματα που αναρτήθηκαν από 31 Οκτωβρίου έως σήμερα.
Τα τρία ποιήματα που αναρτήθηκαν έχουν κοινό παρονομαστή τον πειρασμό.
Στο πρώτο, ο ποιητής ενδίδει στο έμμεσο κάλεσμα του νεαρού, βγαίνει από τη θάλασσα, πλησιάζει το σπίτι, όπου χαμογελαστός ο νεαρός τον περιμένει
Στο δεύτερο, το κάλεσμα του νεαρού είναι ξεκάθαρο, αλλά ο ποιητής αμφιταλαντεύεται. Το αγόρι είναι ακόμα άγουρο. Το ποίημα σταματάει εκεί. Δεν ξέρουμε τί θα γίνει.
Στο τρίτο, ο ποιητής "ανάβει" μόλις δει να περνάει από το δρόμο ένας όμορφος νεαρός, κι αυτοϊκανοποιείται απελπισμένα. Η αναφορά σε μισό κρεβάτι άδειο υποδηλώνει έναν προηγούμενο χωρισμό.
Τρία ποιήματα του πειρασμού, χωρίς καμιά αναφορά σε σύντροφο.
Γράφτηκαν όταν διαισθάνθηκα ότι ίσως ο σύντροφος, που στάθηκε πηγή έμπνευσης για τα ποιήματα που αναρτήθηκαν εδώ από το Σεπτεμβρη και μετά, αρχίσει να κρατά αποστάσεις από μένα...
Λάθος ή όχι η διαίσθηση, εκείνη την ώρα η αγωνία έγινε ποίηση.
Τα τρία ποιήματα που αναρτήθηκαν έχουν κοινό παρονομαστή τον πειρασμό.
Στο πρώτο, ο ποιητής ενδίδει στο έμμεσο κάλεσμα του νεαρού, βγαίνει από τη θάλασσα, πλησιάζει το σπίτι, όπου χαμογελαστός ο νεαρός τον περιμένει
Στο δεύτερο, το κάλεσμα του νεαρού είναι ξεκάθαρο, αλλά ο ποιητής αμφιταλαντεύεται. Το αγόρι είναι ακόμα άγουρο. Το ποίημα σταματάει εκεί. Δεν ξέρουμε τί θα γίνει.
Στο τρίτο, ο ποιητής "ανάβει" μόλις δει να περνάει από το δρόμο ένας όμορφος νεαρός, κι αυτοϊκανοποιείται απελπισμένα. Η αναφορά σε μισό κρεβάτι άδειο υποδηλώνει έναν προηγούμενο χωρισμό.
Τρία ποιήματα του πειρασμού, χωρίς καμιά αναφορά σε σύντροφο.
Γράφτηκαν όταν διαισθάνθηκα ότι ίσως ο σύντροφος, που στάθηκε πηγή έμπνευσης για τα ποιήματα που αναρτήθηκαν εδώ από το Σεπτεμβρη και μετά, αρχίσει να κρατά αποστάσεις από μένα...
Λάθος ή όχι η διαίσθηση, εκείνη την ώρα η αγωνία έγινε ποίηση.
Καλά έκανες και έβαλες σχόλια.. όλα έχουν την αφορμή τους..
ΑπάντησηΔιαγραφή