Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Εξάμηνο μηνυμάτων (27)


Εικοστή έβδομη ανάρτηση του χρονικού με τίτλο «Εξάμηνο μηνυμάτων».

Αλέξης (Ξενικός) και Ευγένης (Φαρσαλινός) ανταλλάσσσουν ηλεκτρονικά μηνύματα και «γνωρίζονται» μέσα από το πληκτρολόγιο. Εδώ κι εκεί υπάρχουν αποσπάσματα ημερολογίου που φωτίζουν πιο μύχιες σκέψεις, που δεν εκδηλώνονται στα μηνύματα…

Οι αναρτήσεις ΔΕΝ είναι αυτοτελή «επεισόδια». Αποτελούν συνολικά ολοκληρωμένο έργο σε ιδιόμορφη μυθιστορηματική μορφή. Αν, αγαπητέ αναγνώστη, ήρθες μόλις τώρα σε επαφή με το έργο, προτείνω να ξεκινήσεις από την αρχή, όπως όταν πάρεις στα χέρια σου ένα νέο βιβλίο…

Έχουν προγραμματιστεί αναρτήσεις με συχνότητα «μέρα παρά μέρα».

 
Εξάμηνο μηνυμάτων (27)

 
Αλέξης προς Ευγένη
Ευγένη μου,
Διακοπές σε περίδο αιχμής λοιπόν. Και το καθιερωμένο χωριό, ωραίο. Καλή προετοιμασία!
 
Εμείς, ΑΝ πάμε Χαλκιδική (ΑΝ, είπα), τότε ξεκινάμε με τη δεύτερη εβδομάδα του Αυγούστου, επιστροφή μετά της Παναγίας. Μετά 4 μέρες Πήλιο (αυτές είναι μάλλον δεδομένες, έστω αν δεν παμε Μακεδονία).
Τέλος, περίπου 10 μέρες Κυκλαδονήσια στα μέσα Σεπτεμβρίου (= σχεδόν βέβαιο).
 
Για το κλειδί του σπιτιού σου στο Γρηγόρη: προτιμότερο όχι. Ο καλύτερος φίλος να είναι, σε στιγμές πάθους/πόθου δεν ξέρεις τί μπορεί να γίνει. Έπειτα, ο "άλλος", δεν ξέρεις τί βάζει με το μυαλό... Δύσκολο να το πεις στο Γρηγόρη, κατανοητό. Αλλά δεν έπρεπε εκείνος να σε βάζει στη δύσκολη θέση να αρνηθείς.
 
Τελικά, ΘΕΛΕΙΣ κι άλλες φωτογραφίες μου, ε...
Αμοιβαιότητα;...
 
Χάδια και φιλιά - μη μου παριστάνεις τον αθώο, πορνοταινίες θάχεις δει...
Αλέξης
 
Ευγένης προς Αλέξη
Καλημέρα Αλεξάκη!
Πεπόνι με φέτα; Μα τι συνδυασμός κι αυτός! Κάποιοι τρώνε και καρπούζι με φέτα! Απορώ...
 
Διακοπές σε περίοδο αιχμής και είναι το χειρότερό μου, αλλά τι να κάνω; Τότε παίρνει η κολλητή άδεια και εγώ ακολουθώ... Αν μπορούσα, θα το έκοβα σε δυο χωριστές εβδομάδες που με βολεύει και καλύτερα. Θα προτιμούσα Σεπτέμβριο, ή όσο το δυνατόν πιο κοντά στο φθινόπωρο-χειμώνα για να έχω δυνάμεις για μετά. Μια και την καλοκαιρινή περίοδο περνάω καλά  όπου και να είμαι. Δεν πειράζει όμως και έτσι καλά είναι. Χωριό πάντα μια βδομάδα μέσα Αυγούστου, έχουμε διάφορες γιορτούλες στα Φάρσαλα. Όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορώ να λείπω!
Καλή προετοιμασία και για σας! Εσείς, είπαμε, έχετε περισσότερες μέρες! Δεν έχω ταξιδέψει στα μέρη που θα πας! Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να πάω και εγώ!!
 
Για το Γρηγόρη, προτιμότερο όχι λες, ε; Μπα όχι, δεν μου είναι δύσκολο να του το πω, τα έχουμε συζητήσει. Του έχω εμπιστοσύνη όμως, δεν θα κάνει κάτι που θα με εκθέσει ή θα με φέρει σε δύσκολη θέση. Του το έχω δείξει, το έχει καταλάβει. Δεν μένει και μόνος του, στο σπίτι του δεν μπορεί να φέρει παρέα έτσι εύκολα. Και από την άλλη, γιατί να μην έχει ένα μέρος, τουλάχιστο για δυο εβδομάδες να πηγαίνει να ξεκουράζεται από τη δουλειά; Ε, κι αν είναι να κάνει και τίποτα, ε, φαντάζομαι δεν θα είναι και τραγικό μια-δυο φορές. Σκέφτομαι και τα λουλούδια μου, κρίμα είναι να χαλάσουν...
 
Όχι, δεν θέλω άλλες φωτογραφίες, Αλέξη μου, απλά έκανα μια δήλωση, λέγοντας ότι απέφυγες να μου δείξεις φωτογραφία σημερινή σου. Τίποτα άλλο.
 
Φυσικά και έχω δει πορνό, ποιος δεν έχει δει άλλωστε! Οι εκφράσεις που λες όμως, δεν μου θυμίζουν τίποτα! Οπότε, αν θες εξήγησε τι εννοείς με αυτές!
 
Ξημέρωσε απίστευτη μέρα! Ήλιος κυρίαρχος! Χαίρομαι πολύ! Ψυχολογία στο 100%! Θα τρέξω τώρα για κάτι εξωτερικές δουλειές, ταχυδρομείο βασικά!
 
Ξεκίνησε η μέρα σας ή ακόμη; Χουζουρεύετε;
Τα πρωινά φιλιά μου! Δροσερότατα!
 Ευγένης
 
Αλέξης προς Ευγένη
Ευγενούλη μου,
Για τις φωτογραφίες, εσύ σκας γάιδαρο!
Μανία να με κάνεις μεγαλύτερό σου. Εσύ 28, αν ξέρω καλή προσθαφαίρεση;
Αν θες να με δεις 28 χρονών θα περιμένεις αρκετούς μήνες ακόμα. Τα γενέθλιά μου είναι το Φεβρουάριο.
Αλλά σου στέλνω μια φωτογραφία πιο πρόσφατη από τις άλλες που έχεις ήδη στα χέρια σου. Χειμωνιάτικη, βέβαια, 27 και δύο μηνών, κάπου στο Πήλιο, με μάλλινο.
Έχω ακόμα πιο πρόσφατες αλλά δεν είμαι μόνος μου και θα πρέπει να κόβω και να ράβω.
Πάντως, αυτή που σου στέλνω τώρα, τη θεωρώ εξόχως καλλιτεχνική.
Καμιά αντίρρηση;
Αυτά για τις αμοιβαίες (;) απεικονίσεις μας...
 
Τώρα, για τα χάδια, τα φιλιά, τις μαλάξεις.
Ένα ένα, παρακαλώ.
Για τις μαλάξεις, νομίζω ότι συνεννοούμαστε – τις εφαρμόζουν, χωρίς πονηριά, οι φυσικοθεραπευτές. Με πονηρό σκοπό, όλοι οι άλλοι.
Τα φιλιά. Όχι μόνο στο μάγουλο και στο στόμα. Αλλά και στο αυτί, στη μασχάλη, στα γεννητικά, στον πρωκτό, στα πόδια, παντού τέλος πάντων. Δεν έχεις ακούσει για πεολειχία (τσιμπούκι), πρωκτολειχία (κωλοπιλάλα), ποδολαγνεία, και βάλε ; Δεν είσαι και παρθένος, βρε Ευγένη!
Τα χάδια; Παντού κι αυτά, το απλούστερο πράγμα.
Τώρα, αν στα μηνύματά μου προσδιορίζω με ένα όμορφο επίθετο τα χάδια και φιλιά, το κάνω για να ξυπνήσω ευχάριστα, λάγνα, τη φαντασία σου. Κακό;
 
Τα τελευταία 15 χρόνια έχω κάνει απ όλα αυτά (όχι ποδολαγνεία). Η έμπνευση της στιγμής καθορίζει τα όρια. Και οι αντικειμενικές συνθήκες φυσικά (χώρος, σχολαστική καθαριότητα, το επίπεδο του πόθου...). Ακούγεται διεφθαρμένο;
 
Για το κλειδί στο Γρηγόρη.
Με κίνδυνο να περάσω για ζηλιάρη, λέω: ο Γρηγόρης μπορεί να είναι χρυσό παιδί. Τα «παιδιά» που θα φέρει σπίτι σου, θα είναι εξίσου χρυσά; Καλοκαίρι είναι, ανοιχτή η εξοχή. Δεν θα βρει ο Γρηγόρης πού να πάει;
 
Ώρα για ανάρτηση
Γρήγορα χάδια, φιλιά.
Αλέξης
 
Ευγένης προς Αλέξη
Καλημέρα!
Γιατί να σκάσω γάϊδαρο βρε τρελό αγόρι; 28 άκλειστα, άρα είσαι μικρότερος από μένα για κάμποσους μήνες!
 
Ευχαριστώ για τη φωτογραφία σου την πρόσφατη! Συνεχίζω να απορώ γιατί βρίσκεις το ασπρόμαυρο πιο ωραίο. Καμία αντίρρηση, δεν χρειάζεται να κόψεις και να ράψεις ο,τιδήποτε. Αμοιβαίες με ερωτηματικό; Ποιες αμοιβαίες; Εκτός από την πρώτη εκείνη με το όνομα, όπου είμαι μόνος μου, οι άλλες που έστειλα είμαι με παρέα. Κόψε και ράβε λοιπόν! Και άμα χρειαστείς κάτι εδώ είμαστε.
 
Τα ιδιαίτερα ερεθιστικά των περιπτύξεων, ναι, είναι γνωστά! Θεώρησα, για να το λες με τόση φυσικότητα, ότι τα «ακραία» και τα «ανήκουστα» και τα κάποια άλλα επίθετα, αντιστοιχούν σε και προσδιορίζουν κάτι συγκεκριμένο το οποίο μου ξέφευγε, αλλά εσύ εννοείς κάτι το διαφορετικό από ό,τι το απλό φιλί-χάδι. Διεφθαρμένο, όχι, δεν ακούγεται, ό,τι εκείνη τη στιγμή είναι δυνατόν, μπορεί να γίνει, το ο,τιδήποτε δηλαδή... Με έκανες να ανατριχιάσω πρωί πρωί... Εν μέρει τα καταφέρνεις...
 
Σήμερα νέα μέρα, και μάλιστα ζεστή όσο η χτεσινή και ηλιόλουστη επίσης! Πανέμορφη! Λίγα σύννεφα μόνο αλλά περαστικά είναι. Πουλιά πολλά πετούν και οι τεράστιοι πελεκάνοι σαν προϊστορικά πουλιά πετάνε δυο-δυο! Πάλι εξωτερικό τρέξιμο σήμερα, τράπεζα, εφορία…

Ένα δίκιο το έχεις για το Γρηγόρη, ας κάνει και αυτός κάτι μια φορά σε ένα κρεβάτι, έστω και καναπέ. Αλήθεια δεν ξέρω τι θα αποφασίσω, ακόμη το σκέφτομαι. Είναι δυο βδομάδες Αλέξη μου, μάλλον θα προτιμήσω να φέρει ο Γρηγόρης όποιον θέλει παρά να μου ξεραθούν τα λουλούδια μου...
Έτσι γίνεται και μια στοιχειώδης επιτήρηση.
 
Σε φιλώ, πρέπει να τελειώνω τις δουλειές έξω, πριν αρχίσει η ζέστη! 
Χάρηκα πολύ! Φιλιά πολλά!
Πάλι το βράδυ θα τα πούμε ε; Όλο τριγυρνάς! Τι έχει το πρόγραμμα;
Καλημέρες και καλές δουλειές!
Σήμερα δεν κανόνισα κάτι, όλο και θα κάνω κάτι όμως!
 
Ευγένης προς Αλέξη
Μεσάνυχτα και κάτι…
Σήμερα μου άργησες! Όλη μέρα έξω!
Πάω για ύπνο...
Φιλιά!
 
Αλέξης προς Ευγένη
Ευγενάκη μου,
Στα γρήγορα, γιατί προβλέπω διακοπές.
Καί αύριο και μεθαύριο ακόμα ολοήμερη απασχόληση, ανακατεμένη με κολύμπι.
Τα βράδια φυσικά εδώ, αλλά υπό σχετική πίεση που δεν με αφήνει να συγκεντρωθώ στο πληκτρολόγιο.
 
Καλοκαίρι με τα όλα του εδώ (καιρός ήταν).
Χαίρομαι, αχ χαίρομαι τον ήλιο!
Το παράδοξο είναι ότι αυτή την εποχή, που είμαι γερά απασχολημένος, τώρα μου έρχεται όρεξη για εξορμήσεις με στόχο την ηδονή. Η έμπνευση, βλέπεις, τόσα ωραία γυμνά αγόρια στις αμμουδιές...
 
Για το Γρηγόρη, μην έχεις και υπερβολικούς ενδοιασμούς. Κάνε μια σωστή εξήγηση ότι δεν θα φέρνει όποιον κι όποιον και κάθε ώρα από έναν άλλον (βρε, πώς δεν μπορέσατε εσείς οι δυό; τόσο οικείοι δείχνεσθε. Απλή ακαδημαϊκή απορία).
Και έτσι γλυτώνουν τα λουλούδια τον πρόωρο μαρασμό.
 
Κάτι ξέραν οι αρχαίοι. Μπορεί να μην είχαν πορνοταινίες αλλά την ηδονή την είχαν βάλει κάτω...
Μερικοί ζουν για ένα όνομα. Εγώ ζω για την ηδονή, όποια νάναι (αλλά να μην πειράζει την υγεία μου, πχ. δεν πλησίασα ποτέ τα ναρκωτικά, ποτέ δεν κάπνισα, ποτέ δεν εκσπερμάτισα πάνω από 4 φορές την ημέρα...)
 
Χμμμ, πολλά πάλι σου εκμυστηρεύτηκα.
Είμαι "εξομολογητικός" τύπος...
 
Γιατί ανατριχιάζεις όταν εκφράζομαι "ακραία" ; Αυτά και τόσα άλλα μας απαγόρεψαν για αιώνες οι θρησκείες; Να μιλάμε δηλαδή ανοιχτά για ό,τι πιο ωραίο μας προσφέρει το σώμα μας... Τί το φυσικότερο...
Συναγερμός, σ' αφήνω.
Χάδια, φιλιά...
Αλέξης
 
Αλέξης προς Ευγένη
Ευγένη μου φωτογενέστατε,
Ευχαριστώ για τη νέα φωτογραφία σου. Μ’ άρεσε πολύ!
Τη στέλνω πίσω λίγο διαφορετικά:
Σκέφτηκα: γιατί να μην κόβω και να μη ράβω λιγουλάκι;...
Είναι λοιπόν προϊόν επεξεργασίας. Λίγο στα γρήγορα και πρόχειρα.
Σε μεγέθυνση με θολούρα (αναπόφευκτη) αλλά αξιοποιήσιμη.
Μέχρι τώρα σε φανταζόμουνα, κυριολεκτικά σε φανταζόμουνα έφηβο ακόμα – ξέρεις, η αισθητική διαστροφή μου, και όχι μόνο...
Με τις φωτογραφίες σου απέκτησα συγκεκριμένη εικόνα. Το όνομά σου απέκτησε οντότητα.
Και το ξαναλέω : ωραίος είσαι, Ευγένη, αρκετά αθλητικός, και δείχνεις και πιο νέος.
Αρχίζω και ζηλεύω το μελλοντικό βασιλόπουλο...
 
Εννοείται ότι είμαι στη διάθεσή σου και για άλλες επεξεργασίες...
Καί... πονηρές επικολλήσεις: πχ το κεφάλι σου πάνω σε σώμα απολλώνιο. Χαχαχα.
Ποιο είναι το αγόρι δίπλα σου; Όχι υπεκφυγές!
Πρέπει να ήσουνα καλός μαθητής στη φυσική αγωγή και τα αθλήματα.
 
Για να δούμε τί θα αναρτηθεί απόψε...
Με τη φωτογραφία μπροστά μου, σ’ έγδυσα – τα υπόλοιπα στη σφαίρα της φαντασίας...
Αλέξης
 
Ευγένης προς Αλέξη
Πήρες και πείραξες τη φωτογραφία μου;  Έβγαλες το Θοδωρή το συμμαθητή από το πλάι μου; Τυχαία στεκόταν δίπλα μου σε πρόσφατη συνάντηση της τάξης μας στα Φάρσαλα.
Αρκετές φωτογραφίες που έχω είναι ομαδικές, μόνος μου δεν βγάζω συχνά, βρίσκεις αλήθεια τόση φωτογένεια; Και να σκεφτείς ότι μέσα στο σχολείο ο φωτισμός είναι άθλιος. Με αγαπά ο φακός αλλά εγώ κρύβομαι, δεν μου αρέσει η δημοσιότητα!
 
Μα σου το είχα πει, αγόρι μου, ποιά εφηβεία; Την άφησα προ πολλού και σε περνάω και για λίγο στους μήνες! Οπότε άστα να πάνε! Και δείχνω και πιο νέος; Νάσαι καλά αγορίνα, να το ηχογραφήσεις και να μου το στείλεις, να το βάζω να το ακούω όταν έχω τις κλειστές μου! Και φτάνει με τις κολακείες! Θα κοκκινίσω!
Και είπαμε μην εμπιστεύεσαι τις φωτογραφίες! Δεν είναι πάντα αντάξιες της πραγματικότητας...
 
Σήμερα εδώ βρέχει, και χτες το μεσημέρι επίσης είχε βροχές, όλη μέρα έτσι θα μας πάει! Και μετά μου λες για καλοκαίρι! Έναν ουράνιο τόξο τεράστιο είχαμε σήμερα το πρωί! Καταπληκτικό!
 
Σήμερα θέλω να ζυμώσω. Να δω όμως μήπως έχω κάλεσμα για καφέ...
 
Δεν θέλω άλλες επεξεργασίες φωτογραφιών, φτάνει που με χώρισες από τα Θοδωρή! Τί να το κάνω να βάλεις το κεφάλι μου σε κορμί απολλώνιο, όταν είναι ψεύτικο; Είπες ότι είμαι μια χαρά αθλητικός…
 
Στο λύκειο ήμουνα μέτριος μαθητής, διάβαζα με σοβαρότητα, αλλά ποτέ δεν αρίστευα, στη σχολή όμως παραλίγο δεν έπιασα το «άριστα», μεγάλη πίκρα. Τα λογιστικά στην υπηρεσία δεν έχουν σχέση άμεση με την αγροτική οικονομία, αλλά αναγκαστικά πρέπει να κάνω και τα οικονομικά της υπηρεσίας γιατί δεν γίνεται να προσλάβουμε άτομο να το κάνει αυτό!

Αλέξη, αν δεν περάσει κανείς από δυο τρεις δουλειές δεν νοείται ότι ξέρει να εργάζεται... Είναι χρήσιμες εμπειρίες. Και καρπαζιά θα φας, και θα κακοπληρωθείς, και θα σε μαλώσουν, και και και και… εμπειρίες.
 
Και μη με γδύνεις, ντρέπομαι!
Αρκετά χάζεψα, πάω τώρα,
Να περάσετε καλά, να κολυμπήσετε και να πάρετε μπόλικο ήλιο!  Μην καείτε προς Θεού! Αντηλιακό πάντα! Και προσοχή στα βράχια!
 
Φιλιά!
Ευγένης
 
Αλέξης προς Ευγένη
Ευγένη μου, μετριόφρονα,
 
Αυτά που λέω, τα εννοώ. Ωραίο σε βρίσκω και δείχνεις νεώτερος.
Όταν γράφω ποίηση, εκεί μπορεί η φαντασία να με παρασύρει, ακόμα κι οι λέξεις με φέρνουν καμιά φορά εκεί που δεν το περιμένω. Αλλά στο πεζό κείμενο, και βιαστικά να διατυπώνω τη σκέψη μου, είναι ΣΚΕΨΗ κι ανταποκρίνεται σ’ αυτό που θέλω να εκφράσω.
Σού κακοφαίνεται να σε λένε ώραίο;
Θάθελα να έχω κι άλλες φωτογραφίες σου – εννοώ καλύτερες από κείνη που επεξεργάστηκα.
 
Μια διευκρίνιση ακόμα για τις δικές μου ασπρόμαυρες: ένας γνωστός μου, που σπούδασε διαφημιστική φωτογράφιση στο Λονδίνο, μού είπε ότι οι ασπρόμαυρες (αρνητικά και εκτύπωση) αντέχουν πιο πολύ στο χρόνο από τις έγχρωμες.
Δεν σού κάνει εντύπωση ότι όλες σχεδόν οι εκθέσεις φωτογραφίας είναι με ασπρόμαυρα;
 
Πολλές εκσπερματίσεις:
Καλά, στην εφηβεία υπάρχουν και οι υπερβολές.
Είχα καταλάβει ότι πάνω από 4 την ημέρα δεν προσφέρουν κάτι το ιδαίτερο. Έπεφτε (όχι η στύση, βέβαια) ο βαθμός ικανοποίησης. Από άτομο σε άτομα σίγουρα διαφέρει...
 
Συχνότητα βοσκής στον υπολογιστή στη διάρκεια της ημέρας:
Δεν λείπω όλη μέρα στη θάλασσα (μακάρι!). ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ. Απλώς δεν βρίσκομαι σπίτι μου.
Με καθυστερούν δηλαδή οι αποστάσεις, οι μετακινήσεις. Επειδή βρίσκομαι συχνά στην εξοχή, κοντά η θάλασσα, επωφελούμαι/επωφελούμαστε και δεν γυρίζουμε σπίτι το μεσημέρι.
Σε εβδομαδιαία βάση είναι ζήτημα αν απασχολούμαι 28-30 ώρες, αλλά η κατανομή του χρόνου μπορεί να είναι πολύ άνιση.
 
Από εβδομάδα προβλέπω άπνοια, δηλαδή πολύ ελεύθερο χρόνο!
 
Σύρμα...
Τα λέμε, με γρήγορο χάδι,
Αλέξης

 

1 σχόλιο: