Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011


ΑΤΟΛΜΙΑ

κατηφόρισα στη νύχτα
από το φως στη νύχτα,
με τα φώτα στην πλάτη μου βαρειά,
και στην πλάτη του αγοριού μπροστά μου
δύο μόλις βήματα.
κι η νύχτα όλο και πυκνώνει
και το αγόρι κατηφορίζει
με το βλέμμα μου φωτιά στην πλάτη του
στο σβέρκο του, στα χέρια του,
στο βήμα του, δυό βήματα μπροστά μου.
οι δρόμοι σκοτείνιασαν ακόμα πιο πολύ.
πού θα με οδηγούσε το αγόρι αυτό;
σε ποιο ποτάμι επιθυμιών;
σε τί διεγέρσεις αναμονής;
σε τί εκπλήρωση;
αν υπήρχε, αν υπήρχε τόση δα
τόλμη... 



ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΓΥΜΝΟΣ

με το γυμνό μου σώμα τα πηγαίνω καλά !
οι παραλίες οι σχεδόν έρημες το στοιχείο μου,
βραχοσχήματα στον ήλιο, στον ίσκιο, στηριγμένα δω κι εκεί
σ' απλωσιές άμμου.
ω ναί, σε τέτοιο κλειστό κόσμο με το γυμνό μου σώμα τα πηγαίνω καλά !

στην άμμο ανάγλυφα ριγμένος σαν αστερίας,
συνουσιάζομαι με τη γή.
στο λείo βράχο απλωμένος, μύες σκληροί σ' επιφάνεια χωρίς απόηχο,
συνουσιάζομαι με την ύλη.
στη θάλασσα μιας άλλης δίψας γνώριμος κολυμβητής,
συνουσιάζομαι με το χρόνο.
στον ήλιο το γαλάζιο, ηδονικά τα μάτια κλειστά,
συνουσιάζομαι με τον έφηβο ουρανό.

ω ναί, με το γυμνό μου σώμα τα πηγαίνω καλά !

κι αν σκέφτομαι το αύριο, φευγαλέα, αφηρημένος
από την ίδια την πληρότητα του χορτασμού,
από την κόπωση που σε κάνει γλυκιά ν' αναπολείς,
προκλητικά, σαν αντίδραση κιόλας στο καταλάγιασμα της ηδονής,
το αύριο:
μέρες, μήνες, χρόνια πολλά μετράω

σε ζάλη αντιπερισπασμού.



Σημείωση
Καθημερινά αναρτώνται εδώ ποιήματα με θέμα τη σχέση άνδρα προς άνδρα.






Looking for the 9 gothic/underground poems in English ?
Go to the pages of 8, 9 and 10 June 2011.

1 σχόλιο:

  1. Κάτι πήγε να αρχίσει.. αλλά δεν..

    Οι λέξεις την δείχνουν τη χαρά, δεν την εκπληρώνουν δυστυχώς..

    Αντιπερισπασμός στη ζωή.. τι άλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή