Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011


ΠΡΟΣ ΝΟΤΟ

με πονοκέφαλο
σε αμαξοστοιχία νυχτερινή.
ταξίδι ατέλειωτο προμηνύεται.

στο στενό διάδρομο η απόδραση,
αλλά το φως εχθρικό.
και προχωρώ από θάλαμο σε θάλαμο,
όπου όλοι κοιμούνται, πολλοί μαζί
στα σκοτεινά, μια μάζα.

ώσπου
ναί, μόνος αυτός, νέος, άγρυπνος,
ο θάλαμος στο φως.

μια θέση για μένα, φίλε;
περίμενε, να φέρω τα πράγματά μου,
μην αφήσεις άλλον να μπει...
οι δυό μας, εντάξει;

ατέλειωτο ταξίδι προμηνύεται
νύχτα διάπυρη
με σβηστό
φυσικά
το φως...







ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΗ ΝΕΑΡΟ

θα σου πω: έλα,
και τα ρούχα σου ένα ένα θα πέφτουν στην καρέκλα
και θα λυπάμαι που δεν ζήτησα, δεν σκέφτηκα
να σε γδύσω εγώ.

θα σου πω: έλα,
και η ανάσα σου ζεστή στον ώμο μου,
φιλί, το τρεμάμενο φιλί στην πλάτη μου
να γλιστράει
και να γυρίσω να μην τολμώ.

θα σου πω: έλα,
και καυτοί σου οι βραχίονες
θα κλείνουν τους λαγόνες μου σε κλοιό ηδονικό,
σάρκα τη σάρκα να σμιλεύει.

θα σου πω: έλα,
κι αναπνέω με το ρυθμό σου
λέξεις ασυνάρτητες, τα τρίμματα
των ήχων δίχως νόηση,
κι ο ήλιος να λάμπει, να σπάει τα παράθυρα,
ο ίσκιος σου να κόβει το σώμα μου στα δυό.

θα σου πω: έλα,
έλα και τη βία σου νεαρέ στρατιώτη μη λυπάσαι,
ξέφρενo τo ένστικτό σου άσκησε,
με δύναμη κατακτητού να παίρνεις και να δίνεις…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου