Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011


ΦΙΛΙΑΣ ΝΑΟΣ

ο λόγος ανίσχυρος,
η θέληση ανίσχυρη.
όλο μου το είναι ανίσχυρος ικέτης
σε ναό αργολικό.

φιλία
σαν των αρχαίων θεών την ιερή εστία
ιερή,
ακατάκτητη.

ποιό ποίημα χωράει την αδυναμία μου αυτή;

τ’ όνομά σου ψέλλισα
και είναι σα ν’ αναβλύζει
- προς ποιόν άγνωστο θεό; -
μια προσευχή.



ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ

σηκώθηκες νωρίς.
λυπήθηκαν τα σκεπάσματα
για τη ζεστασιά που τους έφυγε.
πλύθηκες,
και χαρά το νερό που το άφησες
να τρέχει πάνω στο σώμα σου !
μάταια πάσχισε ο καθρέφτης
να κάνει πέρα το θάμπος
των ατμών,
για να χαίρεται ώρα περισσότερη
τη γυαλάδα των μυών σου,
το σώμα σου σαν ύμνος
στα νειάτα.
ντύθηκες βιαστικά
κι όλο ανυπομονησία
τα ρούχα τα ελαφρά της περιπέτειας.
στη δροσιά του πρωϊνού
έφυγες,
και το χέρι μου
δεν θέλει ν’ αποχωριστεί
την αφή του φευγαλέου χαδιού,
εκεί, στον ήλιο του αυχένα
εκεί, όπου τρέμοντα χείλη…



ΦΟΒΟΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗΣ 

σ' εκείνον που δίπλα σου στεκόταν
χαρούμενα μιλούσα
και σκόπιμα απέφευγα να σε κοιτάζω,
μην ταραχτώ από θερμά μηνύματα ματιών,
μη χάσω τον ειρμό,
ο άλλος μην καταλάβει
πως ό,τι έλεγα, έμμεσα εσένα είχαν προορισμό.

και μέσα μου φόβος υποβόσκει
μην παρεξήγησες
τα λόγια τα θερμά, τα χαμόγελα πολλά
που άλλος δέχτηκε,
μην πήγες να σκεφτείς
πως επιπόλαια, σ' όποιον τύχει εμπιστεύομαι,
πως γύρισα σελίδα...



ΧΑΜΕΝΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

μη για φυγή μιλάς
μη για ξένες πόλεις
μη για τύχη μακρινή,
μη για φυγή μιλάς.

ορκίστηκα τις μέρες σαν τ’ αστέρια να μετράω,
στη φιλία ταγμένες όλες.
μέρες σαν τραγούδια της αυγής, ώρες της μοίρας.
μέτρησα δέκα, είκοσι…
μίλησες για φυγή,
έσβησαν τ’ αστέρια όλα
και ζητάω,
και ζητάω φως τη φιλία σου μες στη νύχτα, απελπισμένα.

αδερφέ,
μη ακόμα για τη φυγή μιλάς…



ΧΑΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

το άλσος είχε αποκάμει
από τη ζέστη.
αποφλοιωμένοι ευκάλυπτοι δεν μπόρεσαν, δεν ήθελαν
ίσκιο περισσότερο να κοσκινίσουν.
κάτω από τα πέλματά μου
ξερά φύλλα έσπαζαν
έσπαζαν με απόηχο μυτερό
τη συνωμοτική σιωπή του μεσημεριού.

δεν ήρθες όμως
κι έμεινε ο ιδρώτας μου
στάλες ομολογίας μοναξιάς.

2 σχόλια:

  1. "δεν ήρθες όμως
    κι έμεινε ο ιδρώτας μου
    στάλες ομολογίας μοναξιάς"

    Πολυ ωραια τα γραφτα σου!
    Ξυπνανε εικονες...
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή